zaterdag 9 april 2016

Nagels, week 14

Deze week weer heerlijk met gelpolish gewerkt. Al een hele tijd heel erg populair bij mij in de nagelstudio. Allemaal nabehandelingen met acryl en dan mooi gelakt met gelpolish, met soms nailart erbij. Ook mijn eigen nagels heb ik weer opgeknapt, want ze moeten netjes zijn voor de beurs in Utrecht morgen.
4 april 2016
Acrylnagels gelakt met twee kleuren gelpolish. Op de wijs- en ringvinger mermaid pigment in de plaklaag en nailart van gel op duim, ring- en middelvinger.
5 april 2016
Acrylnagels gelakt met een neutrale kleur gelpolish met Lecenté glitter uitgevaagd vanaf de nagelriem.
7 april 2016
Mijn eigen (acryl)nagels! Gelakt met vijf verschillende kleuren gelpolish. De geel op de ringvinger heb ik zelf gemengd van witte en neon gele gelpolish, bij gebrek aan een pastelgele gelpolish. In de plaklaag zit mermaid pigment. Eerst heb ik ze zo gelaten, maar miste toch wat. Dus heb ik op alle nagels nog met witte lak stempels gezet. Helemaal
vrolijk wordt ik van deze kleuren.
8 april 2016
Acrylnagels gelakt met twee mooie kleuren gelpolish. Op de ringvinger zit een prachtige rode glitter gelpolish (# 2006) uit de Rainbow lijn van nagelproduct.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Voel je vrij een reactie te plaatsen.

Groetjes Diana