zaterdag 16 april 2016

Nagels, week 15

Ik heb weer heerlijk gewerkt afgelopen week. Vorig weekend natuurlijk naar de beurs geweest en o.a. een nieuwe Twin Light erbij gekocht. Dus nu hoeven mijn klanten en ik niet zo moeilijk meer te doen met het uitharden van de gelpolish. Er staat nu gewoon links en rechts een lamp. Werkt zoveel prettiger kan ik je vertellen. En ook heb ik deze week de nieuwe Supreme Finish Diamond Dust van Magnetic uitgeprobeerd. Heel erg mooi over een naturel nagel. En ik kon het niet laten, maar ik heb deze week nog wat nieuwe stempellakken van Colour Alike erbij gekocht en een mooie nieuwe stempelplaat (Flower Power) van Sascha Gossen. En de Seal & Protect heb ik voor het eerst uitgeprobeerd om nagels te verstevigen.
12 april 2016
Acrylnagels gelakt met zwarte en grijze gelpolish. Op de ringvinger een stempel met zwarte stempellak.
13 april 2016
Acrylnagels naturel met de nieuwe Supreme Finish Diamond Dust van Magnetic.
13 april 2016
De natuurlijke nagel verstevigd met (4 lagen) Seal & Protect. En afgelakt met een mooie chrome kleurige nagellak.
15 april 2016
Acrylnagels gelakt met een mintgroene gelpolish, mermaid pigment in de plaklaag en op de ringvinger een stempel van de nieuwe stempelplaat van Sascha Gossen met een nieuwe stempellak van Colour Alike.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Voel je vrij een reactie te plaatsen.

Groetjes Diana