zondag 8 mei 2016

Nagels, week 17 & 18

In verband met de meivakantie van mijn twee dochters heb ik het de afgelopen twee weken erg druk gehad. Dus ben ik er helaas niet aan toegekomen om mijn werk met jullie te delen. Daarom deze keer foto's van mijn werk van de afgelopen 2 weken. :)
25 april 2016
Acrylnagels gelakt met een lekker fel kleurtje gelpolish. Op de ringvingers nailart van pigment, folie gel en gouden folie.
26 april 2016
Acrylnagels gelakt met een nude kleurige gelpolish en een nagelsieraad van strass steentjes op de ringvingers.
2 mei 2016
Acrylnagels gelakt met zwarte gelpolish en afgewerkt met matte topgel. Op de ringvingers nailart van neon kleurige pigment en zwarte color gel.
3 mei 2016
Er wordt veel voor gelpolish gekozen bij mij in de nagelstudio. Dus vond ik het erg leuk dat deze klant voor een french manicure met twee kleuren roze koos.
4 mei 2016
Acrylnagels gelakt met een mooie babyroze gelpolish en een stempel op de ringvingers.
5 mei 2016
Deze natuurlijke nagels zijn behandeld met 3 lagen Seal & Protect om de nagels te verstevigen. Als laatste nog gelakt met een mooie roze nagellak.
6 mei 2016
Acrylnnagels gelakt met nude kleurige gelpolish. Op de ring- en wijsvinger zit mermaid pigment in de plaklaag met en stempel erover. En op de overige drie nagels zit een bronskleurige glitter uitgevaagd vanuit de nagelriemen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Voel je vrij een reactie te plaatsen.

Groetjes Diana