zondag 22 mei 2016

Nagels, week 20

Hopelijk kijken jullie het nog steeds met veel plezier naar de foto's die ik op mijn blog plaats, want hier zijn weer wat foto's van mijn werk. Veel roze heb ik gebruikt dit keer, wat naar mijn mening altijd mooi is.
16 mei 2016

Als eerste waren mijn nagels deze week aan de beurt. Het was al bijna 6 weken geleden, dus moest ik er een keer aan geloven. Lekker roze, met holografische glitters van Lecenté en op twee nagels een dubbele stempel. Eerst met lichtroze gestempeld en daarna dezelfde stempel met fuchsia roze erover. Geeft een heel leuk effect.
17 mei 2016
Mijn eerste klant van deze week was helemaal weg van mijn nagels. Ze koos dus voor dezelfde gelpolish en glitters, maar een andere stempel. Helemaal tevreden ging ze weer naar huis.
18 mei 2016
Na lange tijd veel met gelpolish gewerkt te hebben, lijkt color en glitter acryl weer een beetje terug te komen. Wat ik nog steeds erg leuk vind om te doen. Een stempel erover zou ook heel erg mooi staan, maar zover krijg ik mijn klanten helaas nog niet.
20 mei 2016
Deze acrylnagels heb ik gelakt met gelpolish van het super merk Professional Nail System, dat er helaas mee gaat stoppen. De roze gelpolish is er een uit de Rainbow serie. Zulke geweldige glitters. Helaas heb ik deze kleuren niet meer extra op voorraad kunnen bestellen. Ze waren uitverkocht voor ik er erg in had. Zo jammer!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Voel je vrij een reactie te plaatsen.

Groetjes Diana