maandag 30 mei 2016

Nagels, week 21

Dit zijn de nagels die ik afgelopen week heb gemaakt. Wat vinden jullie ervan. Voel je vrij om een reactie te plaatsen.
23 mei 2016
Acrylnagels gelakt met een mooie oranje-rode gelpolish die perfect bij de henna tattoo past.
24 mei 2016
Vakantienagels voor deze klant. Acrylnagels gelakt met gelpolish hot pink en wit op de ringvingers met een leuke panterprint van gouden en zwarte one coat color gel.
25 mei 2016
Een meisje van 9 jaar dat heel erg van nagellak en nailart houdt. Van haar moeder mocht ze daarom haar nagels een keer in een nagelstudio laten lakken en voorzien van nailart. Ze was er heel erg blij mee.Ik heb haar nagels gelakt en waterdecals aangebracht.
26 mei 2016
Stempelen verveelt nog steeds niet. Er zijn zoveel mogelijkheden. 
Deze klant koos voor een coraal kleurige gelpolish op haar acrylnagels met Lecenté glitter en een stempel met witte lak.
23 mei 2016
Dit was een eenmalige klant. Ze wilde graag mooie nagels omdat ze de volgende dag ging trouwen. Ik heb een french manicure met witte gelpolish gemaakt. Lecenté glitter in de plaklaag van de witte gel en handpainted nailart. Deze bruid was er helemaal klaar voor.

2 opmerkingen:

  1. Hallo,

    Ik zie dat u op de gelpolish met stempels werk?

    Welke producten gebruikt u hiervoor, ik wil er ook al enige tijd mee beginnen.
    Kan helaas nog niet de goede spullen ervoor vinden!

    Ylona

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Ylona,

      Voor het stempelen gebruik ik voornamelijk de stempellakken van ColourAlike. Maar ik heb ook lakken van Magnetic. De Chrome lakken zijn bijv. erg geschikt om mee te stempelen. De stempel van Magnetic is heel erg fijn. Maar de zachte silicone stempels (yours cosmetics)werken ook super. Ik hoop je zo een beetje geholpen te hebben. Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust.

      Verwijderen

Voel je vrij een reactie te plaatsen.

Groetjes Diana