donderdag 9 juni 2016

Gelpolish, folie en stempels

Mijn nagels waren ook weer aan een opknapbeurt toe. En ik wilde eigenlijk wel eens wat anders dan gewoon de hele nagel lakken met gelpolish. Dus heb ik gelpolish aangebracht met een sponsje (in 3 lagen) tot de helft van mijn nagels. Op elke nagel net iets anders, want ik hou niet van tien gelijke nagels. In de plaklaag van de gelpolish heb ik goudkleurige folie gedrukt. Toen de nagels gelakt met matte topgel. Na het verwijderen van de plaklaag nog een beetje gebuft met een white block. En toen een stempel gezet met zwarte stempellak. Waar ik de stempel niet wilde hebben heb ik hem verwijderd met een wattenstaafje met wat aceton. Om het af te maken heb ik met stempellak en een dotting tool nog wat stipjes gezet langs de rand van de stempel. En als laatste heb ik alle nagels afgewerkt met 2 lagen soak off topgel. Een erg leuke manier om gelpolish en stempels te gebruiken. Je kan er heerlijk mee variëren.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Voel je vrij een reactie te plaatsen.

Groetjes Diana