zaterdag 4 juni 2016

Nagels, week 22

Een rustig weekje wat klanten betreft. Ook wel eens lekker. Maar ik wilde jullie niet de paar foto's die ik heb onthouden.
30 mei 2016
Ik ben zelf erg blij met dit setje nagels die ik gemaakt heb. Lichtroze gelpolish met een sponsje aangebracht en in de plaklaag roze folie gedrukt. Daaroverheen een stempel met zachtroze stempellak. En om het af te maken stippen gezet met de zachtroze stempellak.
31 mei 2016
Voor deze klant een zachtroze gelpolish op haar acrylnagels met Lecentéglitter uitgevaagd vanaf de nagelriemen.
3 juni 2016
Acrylnagels met nailart van gelpolish en stempels. Weer eens wat anders dan de gehele nagel lakken met gelpolish en dan een stempel aanbrengen. Ik hoop hier nog veel meer van te gaan maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Voel je vrij een reactie te plaatsen.

Groetjes Diana