zaterdag 16 juli 2016

Nagels, week 28

Deze week was het zover, ik mog voor het eerst bij een klant chrome pigment uitproberen. En ik moet zeggen dat het resultaat erg mooi is geworden. Ik heb de chrome pigment over neon roze gelpolish aangebracht. Ik ben nog wel een beetje aan het stoeien met dat het wat korrelig wordt als de topgel er eenmaal over is aangebracht. Maar mijn klant ging in ieder geval superblij op vakantie.
Ook heb ik nog mooie knal nagels gemaakt. Ik heb de gelpolish Lollipop en neon roze over elkaar aan gebracht en daar  nog gouden glitterspray in aangebracht. Nog wat bloemen waterdecals en ook deze klant was klaar voor vakantie. 
Mijn laatste klant van deze week moet vanwege vakantie 5 weken overbruggen. Ze koos dus voor een neutrale kleur gelpolish zodat de uitgroei niet zo opvalt. En om het geheel wat minder saai te maken, heb ik nog wat leuke stempels aangebracht met een fris groene stempellak. Al met al was het weer een leuk nagelweekje.

Wat hebben jullie deze week voor nagels gemaakt?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Voel je vrij een reactie te plaatsen.

Groetjes Diana