vrijdag 22 juli 2016

Nagels, week 29

Ik blijf het leuk vinden om kleurige nagels te maken. En gelukkig heb ik ook klanten die daar van houden. Ik kan mij dus altijd lekker uitleven en jullie daardoor zeer gevarieerde foto's laten zien. Ik werk de laatste maanden veel met gelpolish, maar zo af en toe kiezen klanten toch ook weer eens voor glitteracryl. Zo ook afgelopen week. Mijn klant koos voor 5 verschillende kleuren glitteracryl en wilde dit graag uitgefade op haar nagels. Het resultaat is een mooie set zomerse nagels, waar ze echt super blij mee was.

Ombre is ook helemaal in. En dan wilde een andere klant graag afgelopen week. Alleen heb ik het nog niet vaak gedaan en beheers ik het dus nog niet goed. Daarom ben ik ook wat andere manieren geprobeerd, zoals met pigment of een combinatie van pigment en gelpolish. Bij deze klant heb ik het ombre effect geprobeerd te krijgen door de nagel eerst met roze gelpolish te lakken en toen met wit pigment een fading te maken. Ze was er heel erg blij mee. Al vind ik het ombre effect iets minder. Nog maar flink oefenen met de gelpolish dus, want dat ik wel het mooist.

Mijn laatste klant van deze week was een nieuwe klant. Ze koos voor drie verschillende leuren gelpolish en een print op haar wijsvinger. Ook deze klant ging zeer tevreden weer naar huis. En daar doen we het natuurlijk voor.


Wat voor soort nagels wordt er bij jullie veel gevraagd in de nagelstudio?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Voel je vrij een reactie te plaatsen.

Groetjes Diana