donderdag 21 juli 2016

Nieuwe klant


Altijd weer spannend als er een nieuwe klant komt. Mijn nieuwe klant van vandaag kwam bij een andere nagelstudio vandaan, waar ze 4 keer haar nagels heeft laten doen. Maar eigenlijk was ze steeds niet helemaal tevreden. In haar zoektocht naar een andere nagelstudio, is ze bij mij terecht gekomen. Natuurlijk heb ik mijn uiterste best gedaan om haar tevreden weer naar huis te laten gaan. En die missie is gelukkig geslaagd. Ze vertelde mij na afloop dat ze heel erg blij was dat ze mij heeft gevonden. Ik heb mooie acrylnagels gemaakt en deze gelakt met drie verschillende kleuren gelpolish. Op de wijsvinger heb ik met de paarse gelpolish die op de pinken zit een panterprint gemaakt.

Vinden jullie het ook altijd weer spannend als er een nieuwe klant komt?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Voel je vrij een reactie te plaatsen.

Groetjes Diana