zaterdag 2 juli 2016

Sharpies en stempels

Ik had een idee voor mijn nagels in mijn hoofd, sharpies en stempels. Het ging alleen niet meteen zoals ik wilde. Ik heb eerst een ondergrond met witte gelpolish gemaakt en dit afgewerkt met matte topgel. Toen heb ik met sharpies en alcohol de witte ondergrond ingekleurd, wat een heel leuk aquarel effect geeft. Daar overheen heb ik met witte stempellak een stempel gezet. Hier ging het echter fout. Toen ik de nagel met topgel had afgewerkt, werd de stempel enigszins transparant en dit was niet echt mooi. Dus alles er weer af en opnieuw beginnen. Na het opnieuw aanbrengen van de kleuren met de sharpies heb ik eerst een laag matte topgel aangebracht, dit uitgehard en toen pas de stempel. En dit had wel het gewenste resultaat. Ik ben erg blij met het resultaat.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Voel je vrij een reactie te plaatsen.

Groetjes Diana