vrijdag 26 augustus 2016

Nagels, week 34

Het was weer een heerlijk nagelweekje. Wel erg warm, wat niet zo fijn werken is met acryl. Maar er zijn tevreden klanten weer naar huis gegaan met mooie nagels. Voornamelijk gelpolish op acrylnagels, maar wel met verschillende kleuren, chrome pigment en (stempel)nailart. Ook heb ik mijn nieuwe neon kleurige stempellakken van Colour Alike gebruikt. Geweldige kleuren! En een mooie glitterfade gemaakt met de glitteracryl Rosé Pearl van Hollywood Nails. Deze acryl is heel fijn om mee te faden. Mijn laatste klant van vandaag koos voor rode gelpolish. Ik ben niet snel weg van rode nagels, maar deze rood vind ik geweldig mooi. Het is de gelpolish "Lady in Red" van Magnetic. Hij lakt fijn en dekt super.
Wat hebben jullie voor mooie nagels gemaakt deze week?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Voel je vrij een reactie te plaatsen.

Groetjes Diana