woensdag 7 september 2016

Nieuw: Holographic pigment

Nieuwe producten test ik altijd graag eerst uit voor ik ze ga gebruiken op klanten. En gelukkig heb ik daar een lieve vriendin/collega voor, die zich vrijwillig aanbiedt voor dit soort testen. Haar nagels had ze zelf al gedaan, dus ik kon meteen aan de slag met de gelpolish en Holographic Pigment.
Het Holographic Pigment van Magnetic is nu al weer een paar weken verkrijgbaar en ik heb het sinds vorige week ook binnen. Ik had op facebook helaas minder goede berichten gelezen (problemen met de applicatie), dus ik vond het best wel spannend om het te gaan gebruiken. Maar nadat ik er mee aan de slag ben gegaan, kwam ik erachter dat als je je precies aan de "regels" houdt het gewoon super werkt. Niks aan de hand dus! Heel erg belangrijk is wel dat je de Magic Shine echt niet langer dan 10 sec (in de Twin Light) uithardt en het Holographic Pigment dan echt meteen aanbrengt met niet teveel druk. Anders wil hij niet op alle plekken hechten. Dan nog 30 sec. (in de Twin Light) fixeren en 2 lagen Magic Shine aanbrengen (de randen goed insealen).
Wat ik nog gedaan heb om de nagels een beetje extra te versieren is een stempel op 2 nagels per hand aanbrengen. Buf dan eerst de Magic Shine op met een white block en plaats een mooie stempel. Nogmaals afwerken met Magic Shine en klaar zijn de prachtige nagel met Holographic Pigment.
Als ondergrond voor de Holographic Pigment heb ik de gelpolish Hot Pink (103249) gebruikt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Voel je vrij een reactie te plaatsen.

Groetjes Diana