maandag 6 februari 2017

Gelpolish Cool Grey

Vorige week kreeg in nieuwe Magnetic producten binnen, zoals jullie eerder hebben kunnen lezen. En vandaag heb ik de gelpolish uitgeprobeerd. Het is een wat nieuwere kleur van Magnetic: Cool Grey (103304). Ik heb hem gecombineerd met de gelpolish Barbella Lilac (103266). Een hele mooie combinatie. Op 3 nagels heb ik met deze twee kleuren en de Ombre Brush (176068) ombre nagels gemaakt. Langs de nagelriemen van deze 3 ombre nagels heb ik met de Striper Brush Small (117201) en Extreme White gel (104142) een lijn getekend en daar, voor het uitharden, Glitterspray Hologram Silver (118057) ingesprayd. Net onder deze lijn heb ik een heel klein strass steentje geplakt en stippen gezet met de Extreme White gel.

De Cool Grey gelpolish is een hele mooie licht grijze kleur, die goed dekt en zich uitstekend leent om ombre nagels mee te maken. Ben erg blij en tevreden met deze kleur. Binnenkort zal ik ook de andere producten gaan uitproberen. Dus hou mijn blog in de gaten.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Voel je vrij een reactie te plaatsen.

Groetjes Diana