zaterdag 29 april 2017

Nagels week 17

Afgelopen week waren de nagels van mijn enige klant zonder kunstnagels weer aan de beurt. Omdat ze wat sollicitaties heeft lopen in de horeca, hebben we ze kort en zonder kleurt gehouden. Dus alleen een verstevigende laag met Building Base (103404) aangebracht. Het resultaat: mooie naturel nagels. 
Ook mijn eigen nagels hadden een opknapbeurt nodig. Ik had zin in kleur, dus besloot ik ze met donkerblauwe gelpolish te lakken en verschillende kleuren folie aan te brengen in de plaklaag. Op 2 nagels een stempel met goudkleurige lak en alle nagels afgewerkt met matte topgel. 
Mijn laatse klant van afgelopen week koos voor de prachtige gelpolish Lollipop (103060) van Magnetic. Deze kleur verveelt nooit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Voel je vrij een reactie te plaatsen.

Groetjes Diana