zondag 28 mei 2017

Nieuw: NXT Nail Polish

Mijn dochter van 9 wil ook altijd mooie nagels, maar kunstnagels of gelpolish daar is ze nog te jong voor. Dus was dit een goed moment om wat nieuwe NXT lakjes uit te proberen. We hebben vijf verschillende kleuren genomen: Roxy Red (168748), Lovely Lilac (168744), Petal Pink (168749), Gracious Green (168746) en Beauty Blue (168745) en Mermaid Spray Blue/Violet (118069). Ik was blij verrast over hoe goed deze lakken dekken. Ik heb maar 1 laag aangebracht en daar meteen wat Mermaid Spray in aangebracht. Toen afgelakt met 2 lagen NXT Topcoat. Aan haar nagelriemen heb ik niks gedaan, omdat ik dat op haar leeftijd nog niet zo goed aandurf. Resultaat: een hele blije mooie dochter met mooie nagels.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Voel je vrij een reactie te plaatsen.

Groetjes Diana